Tuesday, December 21, 2021

Føler meg som et bekjentskap med en fyr

Føler meg som et bekjentskap med en fyr



Men hvis begge parter har en tendens til å være like når det kommer til sosial evne, men bare én side kan snakke, kan det være ensidig. Del din! Hvis du befinner deg i et slikt forhold, kan det være smertefullt. Tross alt bidrar du til å være en viktig figur i livene deres for at de føler seg frigjort og åpne rundt deg. Først, identifiser den spesifikke grunnen til at du føler som du gjør. Ja Nei.





Hvordan fortelle om noen er en venn eller bekjent



Tekstkilde. Hun døde plutselig, det var en bilulykke. Jeg spilte Lego Indiana Jones på Wii og to politimenn kom til føler meg som en bekjent med en fyr holder ID-en hennes.


Lang historie kort: Jeg ble følelsesmessig død i rundt et år, og fikk sakte tilbake følelsene mine, jeg er nå 'normal', men noe mer bitter av en person enn jeg var før. Å tulle var den minste bekymringen. Jeg ble koblet rundt seks måneder etter at hun var borte.


Faktisk gikk jeg gjennom en merkelig periode hvor jeg tok opp og hadde sleng med mange kvinner fordi jeg rett og slett ikke brydde meg. Noe som var veldig ute av karakter for meg. Når det gjelder hukommelsen hennes, visste jeg at hun ikke ville bry seg om jeg lå med folk etter at hun var død, men jeg prøver å hjelpe og holde kontakten med familien og vennene hennes, delvis fordi jeg vet at hun ville ha det. Det har vært mange faser opp gjennom årene. I de første månedene var jeg egentlig ikke i noen form for å være i noen form for forhold.


Merkelig nok var det mange kvinner som slo meg ganske aggressivt på den tiden. Vanligvis hadde de en tidligere forbindelse til meg eller min kone. Noen få velmenende venner holdt dem generelt borte fra meg på godt og vondt.


Etter det tilbrakte jeg noen år uten noen forhold. Jeg datet, men var litt nummen i et forhold, og jeg tror det var ganske åpenbart, føler meg som en bekjent med en fyr. Så gikk jeg gjennom en seriedatingsfase. Jeg tror det var jeg som innså at jeg skremte bort kvinner, så jeg prøvde ikke engang å skape noe som lignet et forhold, føler meg som en bekjent med en fyr.


De siste 3 årene eller så tror jeg at jeg har vært tilbake til ganske normale forhold. Ingenting egentlig langsiktig 6 måneder til et år, men lenge nok til å bli godt kjent med noen. Jeg synes noen kvinner synes det er utfordrende at det er "en annen kvinne" som jeg fortsatt elsker til tross for at jeg sjelden nevner min kone for dem. Jeg kommer aldri til å bli den samme personen som jeg var da, men i virkeligheten forandrer alle seg over tid basert på sine egne livserfaringer.


Jeg er åpen for å komme inn i et veldig langsiktig forhold eller gifte meg igjen, men jeg er definitivt ikke hengt opp på ideen. Hvis det skjer så flott. Ellers er jeg ok med hvor livet mitt er.


Selv om noen noen gang finner opp en tidsreisemaskin, vet jeg hvor jeg vil være på vei. Jeg var 21 på den tiden. Hun besøkte meg i utlandet etter min forespørsel da jeg ikke hadde sett henne på over 6 måneder og vi var bare to måneder fra bryllupet, føler meg som en bekjent med en fyr. Vi endte opp med å gå på fottur og ble angrepet av 4 væpnede menn som jeg antar ville ha noen enkle penger.


Dessverre ble ting raskt voldsomt og vi ble begge slått veldig hardt. Jeg tilbrakte 48 timer i koma og våknet for å finne ut at hun hadde dødd av skadene. Jeg klandret meg selv for å ha unnlatt å beskytte henne i årevis, og hvis jeg er ærlig med meg selv, gjør jeg det fortsatt til en viss grad. Jeg hadde aldri seriøse forhold før henne, da vi møttes da vi var ganske unge. Det er vanskelig å sette ord på følelsen jeg hele tiden hadde og prøvde å høflig avvise kvinner som ville henvende seg til meg.


Jeg konstruerte så mange vegger rundt meg at det ble vanskelig for folk å forholde seg til meg. Jeg kunne aldri slappe av og bare snakke med noen før for rundt et år siden, føler meg som en bekjent med en fyr. Jeg skjønte at det å bare gå gjennom bevegelsene ikke ville gjøre henne lykkelig. Jeg vet at hvis rollene ble snudd, ville jeg ikke at hun skulle opptre som jeg hadde opptrådt.


Det tok en lang snakk om ånder med faren hennes før jeg endelig begynte føler meg som en bekjent med en fyr skritt mot å finne noen andre. Jeg har brukt mange bortkastede netter på å lure på om jeg noen gang ville elske noen like mye som jeg elsket henne, og om det ville være rettferdig å sette en annen person gjennom utfordringen med å finne ut av det. De var et flott par, og han ble ødelagt da hun døde. Det tok til slutt at han og jeg satt oss ned en kveld og diskuterte at han ikke hedret hennes minne ved å være humørsyk i 2 år, og at han måtte gå videre og begynne å nyte livet.


Hun ville ikke ha ønsket at han skulle være en elendig person, så han kom sakte rundt og er nå sammen med noen ny. Problemet er at den nye kjæresten er litt sjalu på den gamle kona, og det sårer følelsene hennes noen ganger når hun vet at han savner henne eller har et minne dukket opp.


Hun takler det og de har et annet forhold enn han hadde til sin gamle kone. Den første gangen han kysset henne var vanskeligere enn da han ble sammen med henne for første gang. Han sa at han dro hjem og gråt en stund fordi han følte seg så skyldig. Den fysiske delen var ikke på langt nær så ille fordi vi alle ble hamret på et hotellarrangement og det var en slags lettelse for ham på det tidspunktet. Dette skjedde da han var 28, så det kan være annerledes med eldre mennesker. Han elsker kjæresten, men han elsker også minnene han hadde med kona.


Han er den tøffeste personen jeg kjenner. Han var min sjelevenn, min eneste sanne kjærlighet og min beste venn. Jeg vet ikke om det er lettere når du ikke har barn, men jeg har to gutter å oppdra på egenhånd, og jeg føler at jeg mellom dem og jobben ikke har tid til et personlig liv lenger tid for meg lenger. Det er dette enorme hullet revet i livene våre, og jeg kan ikke finne ut hvordan jeg skal fylle det opp igjen. Jeg må være mamma og pappa, hver dag. Hvordan kan jeg sette livet mitt sammen igjen når jeg må være to mennesker hele tiden?


Etter college var vi ikke like nære, hadde forskjellige karriereveier og bare den samme gamle historien om hvordan noen ganger dine nærmeste føler meg som en bekjent med en fyr bli mer et bekjentskap.


Uansett, han og jeg giftet oss begge omtrent samtidig. Vi kjente alle hverandre, og gjorde noen ganger ting sammen som unge par, for så å samle familiene til fester eller se fotball eller noe. Jeg hadde en tiltrekning til Karen som gikk helt tilbake til videregående, men som aldri vurderte å gjøre noe med det. Ekteskapet mitt endte med skilsmisse etter 17 år. Samme år fortalte Wayne meg at han hadde blitt diagnostisert med melanom. Han gikk gjennom runder med kjemoterapi, føler meg som en bekjent med en fyr, etc.


Hans død rammet føler meg som en bekjent med en fyr hardt: Jeg har hatt en annen god venn som dør av kreft, men dette var det nærmeste. På forespørsel fra Karen snakket jeg i begravelsen hans og fortalte gamle historier om ting vi gikk inn i sammen som fremhevet sider ved personligheten hans som jeg beundret mest. Etter gudstjenesten klemte jeg henne og vi gråt litt sammen. Omtrent et halvt år senere sjekket jeg inn på Karen via e-post, som jeg gjorde av og til.


Hun foreslo at vi skulle ta barna med på et Halloween-arrangement, som vi aldri kom til å gjøre, men det åpnet en dialog. Jeg føler meg som en bekjent med en fyr dating noen andre på den tiden, så vi gikk aldri ut, men vi holdt kontakten veldig tilfeldig.


Det viste seg at forholdet mitt tok slutt, og jeg begynte å kommunisere med Karen oftere. Til slutt dro vi ut for å drikke, en annen gang for å se et band, føler meg som en bekjent med en fyr. Vi brukte timer og timer på å snakke når vi ikke var ute. Ting gikk ganske raskt, og vi endte opp med å tilbringe natten sammen etter den tredje utflukten, føler meg som en bekjent med en fyr.


Føler meg som et bekjentskap med en fyr trodde virkelig ikke det kom til å gå sånn. Fra mitt perspektiv var det skummelt og utrolig amorøst på samme tid. Vi var begge litt berusede og høye, men jeg kunne ikke tro at vi skulle gjennom dette. Første gang var føler meg som en bekjent med en fyr begjær og fysisk utløsning.


Hun fortalte meg senere at hun ikke hadde vært intim med noen siden lenge før Wayne døde, så det var intenst. Vi fortsatte å se hverandre og finne tid mellom barna mine og hennes som vi kunne være sammen privat. Vi har snakket om hvor rart det er å nesten ha spøkelset til vennen min Wayne rundt seg.


Den yngste sønnen hennes legger stadig bilder av moren og faren sin tilbake i hyllene i et skap på rommet hennes, og jeg er av og til i sengen med henne der og ser et glimt av bildet hans over hele rommet, det er rart. Hun sier at hun ikke kan forestille seg hvordan hun ville ha tatt skrittet til å være intim med en annen mann etter at mannen hennes døde hvis det ikke hadde vært meg: noen hun allerede kjenner og stoler på. Navnet hans dukker opp hele tiden i historier eller hva som helst, men det har egentlig aldri vært vanskelig, føler meg som en bekjent med en fyr.


Jeg har lett nok rasjonalisert det som 'Jeg ville vært glad hvis enken min kunne finne litt trøst og glede med en fyr jeg vet vil behandle henne godt, føler meg som en bekjent med en fyr.


Han forlot henne godt tatt vare på, så hun trenger ikke å finne en annen mann for å støtte henne, men hun er en veldig sensuell kvinne som virkelig savnet å ha et intimt forhold. Jeg tror ikke det ville vært så lett for henne hvis jeg bare var en fyr hun møtte på en bar eller noen en venn satte henne opp med. På en måte var det like vanskelig for oss begge: meg, fordi jeg er sammen med kona til kameraten min.


Henne, fordi hun er sammen med en annen mann enn mannen sin, og at det er meg gjør det litt rarere. Men faktisk bleknet det ganske raskt, og det føles ikke som et problem i det hele tatt nå. Vi har egentlig ikke behandlet det sosiale aspektet av det så langt som venner vi har til felles osv. Så langt har tilbakemeldingene til henne vært veldig positive fra familie og nære venner.


Som det skjer, liker vi å være rundt hverandre mye, og ingen av oss har noe hastverk med en slags løsning på hvor dette går. Det fortjener faktisk sin egen merknad: Hennes år gamle sønn fortalte henne at han syntes det var for tidlig om halvannet år siden faren hans døde under en lang, tårevåt samtale de hadde om forholdet hennes til meg.


Dagen etter sendte jeg henne en lang e-post om det og fortalte henne at jeg definitivt kunne identifisere meg med ham: faren min døde da jeg var rundt 12 år, og jeg var veldig ergerlig over noen menn min mor gikk ut med, sjeldne som det var. Jeg sa at jeg ikke hadde til hensikt å erstatte faren hans i livet hans, og at jeg spesifikt ønsket å unngå å tråkke ham på tærne eller legge mer press i livet hans ved min tilstedeværelse.


Jeg skulle ønske det var en måte han kunne forstå hvor mye jeg respekterte faren hans og hvor nære vi hadde vært som tenåringer. Da emnet kom opp igjen, viste hun ham e-posten fra meg og lot ham lese den. Han fortalte henne senere at han forsto mye bedre, og jeg kunne merke forskjell på måten han behandlet meg på etter det: han virker mye mindre mistenksom overfor meg nå.





hvem er rihanna dating



Tror du at de fleste menn som får mange kvinner er dust? Tror du at hvis du bare vil ha seksuelle uforpliktende forhold til kvinner, er du automatisk OND? Ok, ifølge svarene dine lider du av Nice Guy Syndrome!


Så hvis du kjenner deg igjen i denne definisjonen, må vi få rettet opp noen tankesett rundt sex for deg. Du kan…. Hun har over 2 millioner visninger på TED-foredraget hennes og over , YouTube-abonnenter. Hun er talsperson for Match, den største online dating-plattformen i verden. Hun har vært omtalt på BBC1, Sky og Channel 4 og er en vanlig spaltist for Cosmopolitan og bidragsyter til yahoo!


Se dette innlegget på Instagram. Relaterte innlegg. Hvordan møte kvinner som en kortere fyr Hei fra Hollywood! Er du den gode eller den dårlige? Tidlige advarselstegn at han ikke er noe for deg Denne uken får jeg selskap av proff-matchmaker Siobhan fra Catch Me Cupid.


E-post: [e-postbeskyttet]. Dating for menn UNITE hjemmestudiekurs Training Day Workshop Academy 10 ukers program Dating for kvinner UNITE hjemmestudiekurs Commanding Love Workshop Going Renegade Dating Bootcamp For Alle Hayley Quinn Club Privat Coaching Om Hayley Blogg Logg på.


Last ned denne gratis 3-delte videominiserien som vil gi deg selvtilliten og klarheten til dags dato på dine vilkår. Du kan melde deg av med et klikk når som helst, og vi deler aldri informasjonen din med tredjeparter. Se vår personvernerklæring. Vi bruker informasjonskapsler på nettstedet vårt for å gi deg den mest relevante opplevelsen ved å huske dine preferanser og gjentatte besøk.


Du kan imidlertid gå til "Innstillinger for informasjonskapsler" for å gi et kontrollert samtykke. Innstillinger for informasjonskapsler Godta alle. Administrer samtykke. Lukk Personvernoversikt Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din mens du navigerer gjennom nettstedet.


Ut av disse lagres informasjonskapslene som er kategorisert som nødvendige i nettleseren din, da de er essensielle for at de grunnleggende funksjonene til nettstedet skal fungere. Vi bruker også tredjeparts informasjonskapsler som hjelper oss med å analysere og forstå hvordan du bruker denne nettsiden. Disse informasjonskapslene lagres kun i nettleseren din med ditt samtykke. Du har også muligheten til å velge bort disse informasjonskapslene. Men å velge bort noen av disse informasjonskapslene kan påvirke nettleseropplevelsen din.


Nødvendig Nødvendig. Nødvendige informasjonskapsler er helt avgjørende for at nettstedet skal fungere skikkelig. Disse informasjonskapslene sikrer grunnleggende funksjoner og sikkerhetsfunksjoner på nettstedet, anonymt. Cookie Varighet Beskrivelse cookielawinfo-checkbox-analytics 11 måneder Denne informasjonskapselen er satt av GDPR Cookie Consent plugin.


Informasjonskapselen brukes til å lagre brukerens samtykke for informasjonskapslene i kategorien "Analytics". cookielawinfo-checkbox-functional 11 måneder Informasjonskapselen er satt av GDPR cookie-samtykke for å registrere brukerens samtykke for informasjonskapslene i kategorien "Functional". cookielawinfo-checkbox-necessary 11 måneder Denne informasjonskapselen er satt av GDPR Cookie Consent plugin. Det er mange tegn på et ensidig vennskap.


En venn er en som ønsker å tilbringe tid med deg. Men det kan også være at du vil henge mer med dem enn de vil bruke tid med deg. Dette er viktige ting å huske fordi du fortjener å være i et nettverk av mennesker som setter pris på deg og hvor din verdi blir gjengjeldt.


Til slutt, uansett hva de sier, vet at du fortjener å være i vennskap som får deg til å føle deg bra. Finn ut folk som behandler deg slik du ønsker å bli behandlet, og de rette vennskapene vil komme. Å ønske å få venner er noe normalt, men du bør alltid være oppmerksom på hvordan de behandler deg. Du fortjener venner som behandler deg riktig.


Vennskap er en vakker del av livet. Menneskene som velger å være rundt kan være de som verdsetter og respekterer deg som individ. Du fortjener å være lykkelig, og en del av den lykken omgir deg med de som ikke bare forstår deg, men som virkelig bryr seg om ditt velvære.


De ønsker et gjensidig forhold, snarere enn en person som bruker den andre. Det er folk der ute som vil gjenkjenne deg for den fantastiske personen du er! Hvis du har noe en venn vil ha, enten det er penger, transport eller et annet godt, kan det hende at vennen bare holder deg rundt fordi de vil ha det. De bryr seg kanskje ikke så mye om deg, men bryr seg om det du har.


Et bevis som kan bevise dette er hvis de slutter å snakke med deg når de får det du har. Så, en dag, får vennen din bilen sin, og all kommunikasjon opphører. Jepp, den vennen brukte deg bare. Hvis du har opplevd en venn som slutter å snakke med deg etter at den økonomiske situasjonen har blitt bedre eller etter at de har gjort store endringer i livet sitt, er det greit at du føler deg såret.


Det er aldri lett å tilbringe tid med noen som ender opp med å såre følelsene dine eller ignorere deg fullstendig. Faktisk kan det å ikke ha normale vennskap føre til at du føler deg utilfreds i livet ditt. Noen ganger kan vennen like deg helt fint, men de er kanskje ikke så sosiale. De kan ignorere deg fordi de tror de ikke har noe å snakke med deg om.


De kan også gjøre bare den minimale innsatsen for å henge med. Kanskje de pleide å ha mer til felles med deg, men du eller de har gått videre, og ingen av dere kan klippe snoren ennå. Noen ganger er dere to gode venner, men det er livssituasjoner som gjør venner mer ensidige. Vennen kan ha en livsendring som gjør dem mindre tilbøyelige til å snakke, enten det er en ny jobb, høyskole, et forhold eller annen endring.


Et langt vennskap vil ha forskjellig grad av sidestilling. Bare sørg for at du vet dette på forhånd. Med tiden kan balansen komme tilbake. Hvis du føler at vennskapet ditt forsvinner, må du først finne ut om dette forholdet er viktig for deg. Hvis du ikke lenger har de samme interessene, kan det være greit å gi slipp, spesielt hvis vennskapet er ensidig. Hvis det er mulig, ta en samtale med vennen din og mål hvordan de føler for deg.


Her er noen måter å håndtere det på. Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! Noen ganger kan det hende at vennen din ikke engang mener å være så ensidig, og ved å snakke med dem om det, kan de endre seg. Hvis de blir fiendtlige, kan du ha et dårlig vennskap på hendene. Hvis dette er tilfelle, kan det være lurt å lufte ut eventuelle problemer dere har med hverandre. Kanskje det var en tidligere sår eller en misforståelse av noe slag som forårsaket dårlige følelser. Vær forsiktig så du ikke anklager vennen din eller klandrer dem for noe.


Du kan kanskje snakke gjennom eventuelle problemer, slik at du kan fortsette vennskapet ditt. Ingen ønsker å miste en venn, men det skjer noen ganger. Hvis du har prøvd alt og ikke klarer å gjøre opp eller reparere vennskapet ditt, kan du vurdere å ta avstand fra vennen din.


På den annen side, hvis de når ut til deg, kan dette tyde på at de ubevisst behandlet deg på en urettferdig måte. Vennskap kan være vanskelig å håndtere, og noen ganger må du kanskje snakke med en rådgiver for å løse alle problemer du har med vennene dine. Mange kan ha nytte av å oppsøke rådgivning når det kommer til å håndtere ensidige vennskap. Det kan være vanskelig å gi slipp på noen du virkelig bryr deg om, men noen ganger er det akkurat det rette å gjøre.


På den annen side kan en rådgiver hjelpe deg med å finne ut hvordan du kan få vennskapet ditt tilbake på sporet og hvordan du kan holde deg unna ensidige forhold i fremtiden. Regain tilbyr online terapi slik at du kan få hjelp akkurat der du er. I motsetning til tradisjonell ansikt-til-ansikt rådgivning, kan du få tilgang til ReGain fra komforten og privatlivet til ditt eget hjem.


Nedenfor er noen anmeldelser av ReGain-rådgivere, fra personer som har vært i lignende situasjoner. Uhildede fagfolk på ReGain kan hjelpe deg å legge merke til om du er i noen form for ensidig vennskap og hjelpe deg med å lære verktøy for å fikse problemet.


Enten det betyr å reparere vennskapet ditt eller lære å gi slipp og gå videre, kan du være sikker på at du holder deg sunn og lykkelig. Ta det første skrittet. Han tok opp dette og bevisstgjør meg slik at jeg kan sette sunne grenser. Jeg har vært hos rådgivere tidligere, og jeg tror det er noe å lære av alle, men jeg synes at engasjementet mitt her blir holdt litt mer ansvarlig, og det er det jeg trenger, for ellers har jeg en tendens til å falle tilbake på unnskyldningen for å være veldig opptatt.


Alt i alt har vi en lang vei å gå, men min erfaring så langt har vært fantastisk. Jeg ser frem til at vi begge innser en transformasjon av meg selv som vi har foretatt sammen. Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde evnen til å dele mine interne ideer og tro uten å føle meg som en dårlig fyr.


Gjør det fyren følelsesmessig sterkere enn meg? Følelsesmessig ledig? Dette var for omtrent 4 år siden og han er fortsatt gift, så det ser ut til å holde seg. Ta denne samtalen før en av dere må finne ut av det på egen hånd. Fortell alle dine felles venner at hvis du dør, bør alle støtte beslutningen til den som er igjen her og holder delene av livet de en gang kjente. Det er ikke lett. Jeg datet forloveden min i så mange år, og vi bodde sammen, så det var en så stor forandring å tenke på at jeg aldri forestilte meg med noen andre før den dagen hun døde.


Det var ikke før jeg måtte se verden med et nytt perspektiv at jeg begynte å se ting for hva de var. Jeg måtte begynne på nytt, og jeg visste at jeg aldri ville finne en ekte erstatning for det jeg hadde.


Intimiteten var midt i blinken for det jeg ønsket. Aldri hatt et problem med den avdelingen, så jeg hadde høye forventninger da jeg begynte å lete igjen. De første intime øyeblikkene var mildt sagt en utfordring. Jeg måtte lære alt om den andre personen på nytt, slik at "autopilot"-ting ikke så mye.


Jeg var 35 da det skjedde, og det jeg savnet mest med henne var måten hun savnet meg da hun levde. Hun reiste litt på jobb, og jeg ville aldri føle meg alene når hun var ute av byen fordi hun la igjen notater til meg eller sendte meg en tekstmelding som virket dumt på den tiden, men jeg savner det mest når hun dro.


Sirkulasjonssystemet hennes ble skutt, og jeg så henne dø i løpet av minutter etter frakoblingen. Vi hadde vært sammen i nesten 28 år og gift i 24 år, 11 måneder og 9 dager.


Jeg hadde ikke vært sammen med en annen kvinne på de 28 årene. Å si at jeg var knust er en underdrivelse. Jeg var overbevist om at jeg aldri ville være sammen med noen andre - faktisk, tanken på å komme så nær noen andre og deretter potensielt gå gjennom den samme smerten var noe jeg aldri ønsket å gjøre igjen.


Likevel, bare noen måneder senere møtte jeg noen gjennom et tilfeldig møte. Hun hadde også mistet en ektefelle på grunn av kreft, så vi hadde noen ting vi kunne dele med en gang. Bare seks måneder etter at min kone døde, fant jeg meg selv å klatre i seng med en annen kvinne for første gang på nesten tre tiår. Jeg trodde det ville være vanskelig. Jeg trodde jeg kunne ha problemer med å prestere.


Jeg trodde jeg kunne bryte sammen gråtende i midten. Men alt klikket, det var helt naturlig, og vi var helt komfortable med hverandre.


Vi er fortsatt sammen og skal gifte oss om et år eller så. Jeg tror det kan være veldig vanskelig hvis det ikke er rett tid eller rett person. Men hvis det er den rette partneren, vil du kjenne det i hjertet og kroppen, og det vil være like lett som å puste.


Før jeg giftet meg igjen, sørget jeg for at han var i orden med min tidligere kjærlighet, og forsto at døden ikke er et brudd, så det går aldri helt bort. Det er vanskelig å forklare. Det gamle ordtaket 'tiden helbreder all smerte' er en løgn. Smerten utvikler seg over tid, men forsvinner aldri. Heller ikke kjærligheten. Den døde ektefellen er ikke en "eks" som kan komme over, men det skjer til slutt å gå videre og det er mulig å elske igjen. Intimitet var ikke så vanskelig som paranoia.


Min avdøde mann døde av et hjerteinfarkt. Ett minutt snakket vi i telefonen, noen timer senere var han borte. Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg er besatt av min nåværende manns helse. Min kone mistet sin forlovede i en bilulykke, og jeg begynte å date henne omtrent 1 år etter at dette skjedde.


Hun hadde gått ut med noen få mennesker, men ikke noe alvorlig. Jeg møtte henne på en fest vennene hennes dro henne til slik at hun kunne komme seg ut av huset. Det var mildt sagt en utfordring, og det var ikke lett det første året mens vi var sammen.


Jeg vet at det var vanskelig for henne følelsesmessig, men det var vanskelig for meg også. Det vanskeligste jeg måtte forstå var hvordan hun fortsatt kunne elske ham og begynne å elske meg, jeg følte at jeg alltid ble sammenlignet med ham. En annen vanskelig del var å få de hektiske telefonsamtalene fordi hun ikke hadde hørt fra meg på en time og hun trodde "det" skjedde igjen.


Og av og til vil hun ringe meg uten stopp til jeg svarer for å være sikker på at jeg er O. Men alt i alt er jeg glad jeg holdt meg gjennom begynnelsen. Vi ville ikke vært der vi er i dag, og vi er begge veldig glade. Og så gal som dette kommer til å høres ut, jeg håper jeg ikke dør først, jeg vil ikke at hun skal måtte gå gjennom den opplevelsen igjen.


Det var ganske plutselig og uventet. Jeg vet at moren min ikke var interessert i å date i minst 3 år etterpå. Hun var for bekymret for å ta vare på barna sine, og trodde det ville være for smertefullt for oss alle hvis hun datet. For et par år siden, med litt oppfordringer fra en venn, begynte hun å date igjen. Det var en humpete vei. Selv om jeg visste at hun var ensom, var det vanskelig å sette seg ut igjen.


Hun kom hjem fra flere dater i tårer, etter å ha brutt sammen på kjøreturen hjem. Det tok lang tid før hun lot noen komme seg nær, men nå har hun funnet noen hun elsker, og hun er nå forlovet. Nå vil jeg ikke vite hvor vanskelig det er for henne å være intim med noen ny, hun er tross alt moren min. Men jeg vet at hun er veldig fornøyd med sin nye mann. Samtidig, uansett hvor glad hun er, vil det alltid være et hull der.


Det er ikke slik hun trodde livet hennes skulle bli, men hun takler det ganske bra. hun var bare 30, og vi hadde et 4 år gammelt barn.


Jeg var knust. Jeg var heldig som hadde støtte fra familie og venner, men jeg gråt alene i sorg om natten, når sønnen min ikke kunne høre meg, tenkte jeg at jeg ikke ville gifte meg igjen, eller til og med ha noen forhold til kvinner jeg bare ikke hadde. føler noen lengsel etter det. Jeg var for oppslukt i min sorg. Men en kvinne, en medarbeider som jeg hadde kjent i syv år, forsto. Hun ble skilt og hadde hatt en rekke kjærester i årene etter.


Men hun var omsorgsfull og morsom, og likte mange av tingene jeg gjorde. Vi begynte å date, og innen et år giftet vi oss. Det var 26 år siden.

No comments:

Post a Comment