Tuesday, December 21, 2021

Neuvoja dating naisen nuorempi mies

Neuvoja dating naisen nuorempi mies



Hän on vanha sielu ja sovimme yhteen niin hyvin. Toisaalta ilman etuja sinulla voi olla mätä muna, joka käyttäytyy samalla tavalla iästä riippumatta. Jos haluat viettää laatuaikaa nuoren poikaystäväsi kanssa, neuvoja treffailu nainen nuorempi mies, yritä saada hänet tuntemaan olonsa erityiseksi. Ole vain varovainen, ettet etsi näitä miehiä, koska tarvitset muutaman jännityksen. Annat erinomaisia ​​neuvoja kuten aina.





ILMAINEN raportti!



Tämän artikkelin on kirjoittanut ammattimainen rakkausstrategi. Jos haluat oppia 7 pientä rakkauden askelta, napsauta tästä. Seurustella nuoremman miehen kanssa? Mutta ymmärrä: seurusteleminen nuoremman miehen kanssa on ehdottomasti erilaista kuin seurustelu ikäisesi tai sitäkin vanhemman miehen kanssa.


On asioita, joista pidät hänen energiastaan ​​ja asioita, jotka saavat sinut hulluksi, koska hänellä ei ole aavistustakaan kuka Max Headroom on, neuvoja treffailu nainen nuorempi mies. Max Headroomista tuli kysymys. Myöhemmin esitettiin kysymys Care Bearsistä. Jälleen hänen treffinsa oli tietämätön. Ja saatat neuvoja treffailu nainen nuorempi mies hanki omansa.


Journal of Sex Research -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa naispuoliset osallistujat havaitsivat, että heitä vähintään 5 vuotta nuoremmilla miehillä oli korkeampi sukupuolihalu, he kestivät seksiä pidempään, olivat fyysisesti valmiita seksiin uudelleen aikaisemmin ja heillä oli luotettavampi erektio kuin miehillä. ikä. Myös päinvastoin voi olla totta, joten ole tietoinen siitä. Jos seksi on jättänyt merkityksensä elämässäsi, saatat pettyä nuoremmalle miehelle, joka silti haluaa harrastaa sitä melko säännöllisesti.


Olit naimisissa 20 vuotta… hänen pisin suhteensa oli kuusi kuukautta. Ja kuten tiedät, todelliset suhteet vaativat työtä. Se, miten kohtelette toisianne, mitä sanotte ja mitä teette, on tärkeää. Valitettavasti, kun vain toinen teistä haluaa saada lapsia, tämä voi olla todellinen kaupan katkaisija. tai luopua unelmasta saada lapsia? Naiset, jotka tunnen neuvoja treffailu nainen nuorempi mies ovat seurustelleet nuoremmilla miehillä, jotka rakastavat sitä, että nämä kaverit ovat spontaaneja ja hauskoja. Tiedän naisia, jotka olivat naimisissa vuosikymmeniä ja kävivät harvoin ulkona syömässä miehensä kanssa, puhumattakaan viime hetken matkasta.


Mutta sitten he alkoivat seurustella nuoremman miehen kanssa ja huomasivat tekevänsä kaikenlaisia ​​asioita, joita he eivät koskaan kuvitelleet tekevänsä. Käytä tätä tilaisuutta sanoaksesi kyllä ​​useammille asioille.


Mitä enemmän kokemusta sinulla on, sitä monipuolisempi olet! Et ehkä pidä laskuvarjohypystä, mutta miksi et antaisi hänen viedä sinua päiväretkelle katsomaan kukkien kukkimista autiomaassa kaupungin ulkopuolella? Toisaalta kontrollitarpeesi voi olla jotain, mikä houkuttelee häntä. Hän saattaa pitää siitä, kuinka elämäsi on järjestyksessä, ja saattaa olla hyvä, jos hän saa sinut vastuuseen suunnitelmien tekemisestä… tai jopa makuuhuoneessa. Varo vain tätä: mikään suhde ei saa olla äärimmäisen yksipuolinen sen suhteen, kenellä on valta.


Jos tällä nuoremmalla kaverilla on rajallinen kokemus parisuhteesta ja hänen persoonallisuutensa mukaan hän ei ehkä ole sitä emotionaalista kypsyyttä kuin sinulla. Varo erityisesti niitä, joita kutsun Peter Pan -tyypeiksi. Tiedät ne. He saattavat lähettää tekstiviestejä kuin hulluja… ja sitten lopettaa tekstiviestien lähettämisen päiviksi. He eivät ota huomioon tunteitasi, ja he ovat täysin itsekeskeisiä. Hänen profiilissaan puhutaan surffauksesta, matkustamisesta, patikoinnista, bla-blaa hänestä. Kuinka hänen koiransa neuvoja treffailu nainen nuorempi mies hänen vauvansa.


Ja hänen kuvat osoittavat, että vaikka hän saattaa olla uskomattoman kuuma, hän viettää kohtuuttoman paljon aikaa juhliin. Sitä voi olla vaikea mitata neuvoja treffailu nainen nuorempi mies emotionaalisesti kypsä nuorempi mies on heti, joten kokeile tätä kaveria. Hänen syynsä haluun olla sinkku voivat vaihdella siitä tosiasiasta, että hän juuri erosi suhteesta, siihen, että hän nauttii olemisesta vapaana ja vapaana.


Keskustele jälleen varhain siitä, mitä kukin teistä etsii. Vaikka tekstiviestien lähettäminen voi olla uskomattoman hyödyllistä, jotta voit pysyä yhteydessä ystäviin, saatat joutua harhautumaan käyttämällä sitä viestintävälineenä seurusteluissa. Joten saatat saada hänet uskomattoman epämukavaksi vaihtaessaan haluamaasi viestintäkanavaa. Paras vaihtoehto on tehostaa tekstiviestipeliäsi. Opi tuntemaan hänet muutamalla lyhyellä virkkeellä ja säästä samalla isommat keskustelut ulkoilua varten, neuvoja treffailu nainen nuorempi mies.


Tai… jos se vain tekee sinusta hullun… seurustele vanhemman miehen kanssa! Oli syy mikä tahansa, se voi olla uskomattoman turhauttavaa. Vanhempi nainen cougareven nähdään seksikkäänä ja kokeneena. Nuoremmat miehet saattavat rakastaa sitä, että voit opettaa heille yhden tai kaksi asiaa sängyssä ja että arvostat kaikkea, mitä he tekevät puolestasi, aina lakanoiden välissä miellyttävistä asioista saadaksesi sinut tuntemaan olosi kauniiksi ja ihailluksi, neuvoja treffailu nainen nuorempi mies.


Jos pystyt siihen, se voi toimia pitkällä aikavälillä, neuvoja treffailu nainen nuorempi mies. Liity Adamin seuraan tässä ilmaisessa verkkoseminaarissa ja tutustu 3 askelta emotionaalisen vetovoiman rakentamiseen. Riippuen ikäerosta sinun ja tämän kaverin välillä, saatat tulla itsetietoiseksi tuosta ikäerosta. Se voi olla erityisen kiusallista, kun vietät aikaa hänen ystäviensä kanssa, jotka keskittyvät kerhotoimintaan tai muihin asioihin, joista olet luopunut vuosia sitten.


Saatat saada katseita ihmisiltä kadulla. Paremmassa tai huonossa tapauksessa on monia hyviä syitä yrittää seurustella nuoremman miehen kanssa. Se voi lisätä itseluottamusta, varsinkin jos sait emotionaalisen iskun menneessä suhteessa ja etsit pientä vahvistinta kyseiselle osastolle. Ja on täysin mahdollista, että voit rakastua yhteen ja sinulla on pitkä ja onnellinen suhde.


Sinun on keskityttävä löytämään mies, joka sopii sinulle täydellisesti iästä riippumatta. Joten… oletko seurustellut vielä nuoremman miehen kanssa? Mikä oli kokemuksesi? Jaa se alla olevissa kommenteissa! Todellinen intohimoni elämässäni on muuttaa rakkauselämäsi antamalla sinulle erityisiä työkaluja ja tekniikoita, joita voit käyttää houkuttelemaan pitkäaikaista rakkautta.


Aloitin lukemalla Adamin tarinan. Kyllä, menin ulos paljon nuoremman miehen kanssa, josta tuli hänen tyttöystävänsä ja menin kihloihin vuoden hänen kanssaan, neuvoja treffailu nainen nuorempi mies.


Päin vastoin olin seksuaalisempi, mutta en häntä, pidän huolta itsestäni kehostani ja neuvoja treffailu nainen nuorempi mies enemmän kuin hän.


Minulla oli samanlaista tai enemmän energiaa kuin hänellä olla seikkailunhaluinen samaan aikaan. Me rakastamme toisiamme. Hän sanoi, että olin hänen sielunkumppaninsa. toivottavasti hän ymmärtää virheensä ja korjaa ne erityisesti terveytensä osalta.


Elämme vain kerran ja hukattua aikaa ei koskaan saada takaisin…. Meillä oli kivinen 10 kuukautta yhdessä. Olisi hauskaa yhdessä ja seksi oli hienoa, mutta halusin enemmän ja tappelimme paljon. Myös muutama tekijä vaikutti asiaan. Huomasin hänen olevan hyvin narsistinen ja, vaikka olen edelleen neuvoja treffailu nainen nuorempi mies hänet rennosti … Lue lisää ». Hei Jeanette, samaistun siihen, mitä sanot… joskus saamme hämmentyä HYVÄSTÄ SUKUPUOLISTA ja päädymme vangitsemaan tunteita, vaikka tiedämme, että neuvoja treffailu nainen nuorempi mies suhde ei mene.


Opi hyväksymään se, mitä sinulla on, ja yritä saada siitä tyydytystä. Muista, mihin keskityt, laajenna, joten valintasi on nyt sinun. Olen 40-vuotias ja erosin vajaa vuosi sitten. Aloitin seurustelemalla oman ikäiseni miesten kanssa, mutta huomasin, että monet olivat päässeet irti tai olivat hyvin asettuneet omiin tapoihinsa. Minäkin erosin juuri 17 vuotta kestäneestä suhteesta ja kesti itseltäni vuoden surra ja kasvaa.


Niin vanha sielu. Hän on loistava kommunikaattori, ja olemme molemmat valmiita selvittämään erimielisyyksiämme. Rakastuin nuorempaan mieheen ja voin sanoa, että hän on elämäni rakkaus. Hän on minua 4 vuotta nuorempi ja hän on kiehtovin mies, jonka olen koskaan tavannut. Hän on syvällinen ajattelija, erittäin syvällinen eikä pidä yhteyksistä tai mistään muusta, mikä tuhlaa hänen aikaansa. Hän on niin mukana henkilökohtaisessa kehityksessään, että on ihme nähdä, kuinka hänestä tulee entistä enemmän sitä mitä hän on. Kun katson taaksepäin oman ikäisiäni tai vanhempia miehiä, en ollut koskaan tuntenut mitään mainitsemistasi asioista, Adam.


The … Lue lisää ». Olen 58-vuotias leski, naimisissa 32 vuotta ja olen löytänyt itseni yllättävästä suhteesta miehen kanssa, joka oli Hän oli takaa-ajo ja oli jotenkin säälimätön, joka tiesi jotenkin tarkan yhdistelmän siihen, mitä luulin olevan lukittu huone. Kiitos kirjeestäsi. Olen 59-vuotias nainen ja minulla on 29-vuotias kiinnostunut. Kiitos, että annoit minulle rohkeutta. Kuinka hullu olenkaan.


Olin naimisissa 34-vuotiaana ja järjestin itselleni vuoden treffit vanhemmille miehille, mutta mitään ei todellakaan tapahtunut En etsinyt 29-vuotiasta, kun minulla on häntä vanhempia lapsia, mutta sattuu.


Rakastan tätä! Minäkin olen 58 ja tapasin juuri suloisimman 25-vuotiaan miehen! Kiitos, olen 49 ja ystävieni jahtaamassa minua, 23-vuotias poika.


Tapasin hänet lähes vuosi sitten, ja viime kuukausina meistä on tullut läheisiä ystäviä. Ajattelin, että hän vain flirttaili ja kiusoitteli minua. epävarma. hän ajoi minua takaa., neuvoja treffailu nainen nuorempi mies.





treffit ja kanakeitto



Sherman on samaa mieltä siitä, että naisella, joka on esimerkiksi eronnut vanhempien lasten kanssa, voi olla niin monia velvollisuuksia jongleerata, että joku, jolla on vähemmän "matkatavaroita", on usein houkutteleva. Teoria, jonka mukaan miesten seksuaalinen huippu saavuttaa vuosikymmeniä aikaisemmin kuin naisen, mikä tekee 18-vuotiaasta miehestä ja vuotiaasta naisesta epätodennäköisiä, mutta silti täydellisiä sänkykavereita, on peräisin jo kauan sitten tehdystä tutkimuksesta ja "seksuaalisen huipun" olemassaolosta. on erittäin kiistanalainen.


Mutta yli 50-vuotias nainen on usein luovuttanut estoja kehostaan ​​ja siitä, mitä he tarvitsevat saavuttaakseen orgasmin, joiden kanssa voi vielä kamppailla. Se on nautinnollista kaiken ikäiselle miehelle ja edistää seksielämää, jota Sherman pitää "energisenä". Olipa kyseessä vakiintunut ura, hyvin kasvatetut lapset tai tarinoita niiltä vuosilta, joita vietit reppumatkalla ympäri Eurooppaa, olet elänyt. Siitä on syytä olla ylpeä, ja mies, joka on vielä aikuisiässä, saattaa hämätä siitä, että olet kokenut.


Ei epäkunnioitusta upeita alle kolmekymppisiä naisia ​​kohtaan, mutta sinä olet aikuinen. Olet vuosien varrella hankkinut viisautta elämästä, rakkaudesta ja siitä, että sinun ei pitäisi vaivautua pukeutumaan taivaan korkeisiin korkokenkiin tungosta sosiaalisissa tilaisuuksissa, koska kukaan ei kuitenkaan näe jalkojasi. Tiedät itse. Tämä itsevarma tunnelma ja "syvä tarkoituksentunto" voi olla sireenikutsu, Sherman sanoo. Ja harvinaiselle nuorelle, mutta kypsälle miehelle, joka on saanut elämänsä yhteen, "mutta kamppailee löytääkseen saman ikäisen naisen, vanhemmat naiset voivat tuntua erittäin hyvältä vaihtoehdolta romanttisen kumppanin kannalta.


Vähemmän itsevarma mies, joka on juuri alkanut etsiä omaa polkuaan, ei aina ole niin ihastunut historiaasi. Tämä voi aiheuttaa kolhuja, kun hän on treffeilläsi ammattikihloissa tai osallistuu perhejuhliin, joka vaatii hengailua entisen aviomiehesi kanssa. Viestintä on avainasemassa, Sherman sanoo, ja mustasukkaisuuden ja turvattomuuden tunteiden ilmaiseminen ilmaisussaan voi olla pitkälle. Käännös: Jos huomaat "et ole äitini! Saatat olla synnytysvuosisi lopussa, kun hän ei ole lähelläkään perhettä.


Tai hän saattaa odottaa innokkaasti isyyttä, ja sinä olet onnellinen tyhjä pesä, jolla on menopaussi. Aloitin lukemalla Adamin tarinan. Kyllä, menin ulos paljon nuoremman miehen kanssa, josta tuli hänen tyttöystävänsä ja menin kihloihin vuoden hänen kanssaan.


Toisaalta olin seksuaalisempi, mutta en häntä, pidän itsestäni kehostani ja terveydestäni enemmän huolta kuin hän. Minulla oli samanlaista tai enemmän energiaa kuin hänellä olla seikkailunhaluinen samaan aikaan. Me rakastamme toisiamme. Hän sanoi, että olin hänen sielunkumppaninsa. toivottavasti hän ymmärtää virheensä ja korjaa ne erityisesti terveytensä osalta. Elämme vain kerran ja hukattua aikaa ei koskaan saada takaisin….


Meillä oli kivinen 10 kuukautta yhdessä. Olisi hauskaa yhdessä ja seksi oli hienoa, mutta halusin enemmän ja tappelimme paljon. Myös muutama tekijä vaikutti asiaan. Löysin hänet hyvin narsistiseksi ja vaikka näen hänet edelleen rennosti… Lue lisää ». Hei Jeanette, samaistun siihen, mitä sanot… joskus saamme hämmentyä HYVÄSTÄ SEKSISTÄ ja päädymme tarttumaan tunteisiin, vaikka tiedämme, että tämä suhde ei mene.


Opi hyväksymään se, mitä sinulla on, ja yritä saada siitä tyydytystä. Muista, mihin keskityt, laajenna, joten valintasi on nyt sinun. Olen 40-vuotias ja erosin vajaa vuosi sitten. Aloitin seurustelemalla oman ikäiseni miesten kanssa, mutta huomasin, että monet olivat päässeet irti tai olivat hyvin asettuneet omiin tapoihinsa. Minäkin erosin juuri 17 vuotta kestäneestä suhteesta ja kesti itseltäni vuoden surra ja kasvaa. Niin vanha sielu. Hän on loistava kommunikaattori, ja olemme molemmat valmiita selvittämään erimielisyyksiämme.


Rakastuin nuorempaan mieheen ja voin sanoa, että hän on elämäni rakkaus. Hän on minua 4 vuotta nuorempi ja hän on kiehtovin mies, jonka olen koskaan tavannut. Hän on syvällinen ajattelija, erittäin syvällinen eikä pidä yhteyksistä tai mistään muusta, mikä tuhlaa hänen aikaansa. Hän on niin mukana henkilökohtaisessa kehityksessään, että on ihme nähdä, kuinka hänestä tulee entistä enemmän sitä mitä hän on. Kun katson taaksepäin oman ikäisiäni tai vanhempia miehiä, en ollut koskaan tuntenut mitään mainitsemistasi asioista, Adam.


The … Lue lisää ». Olen 58-vuotias leski, naimisissa 32 vuotta ja olen löytänyt itseni yllättävästä suhteesta miehen kanssa, joka oli Hän oli takaa-ajo ja oli jotenkin säälimätön, joka tiesi jotenkin tarkan yhdistelmän siihen, mitä luulin olevan lukittu huone. Kiitos kirjeestäsi. Olen 59-vuotias nainen ja minulla on 29-vuotias kiinnostunut. Kiitos, että annoit minulle rohkeutta. Kuinka hullu olenkaan. Olin naimisissa 34-vuotiaana ja järjestin itselleni vuoden treffit vanhemmille miehille, mutta mitään ei todellakaan tapahtunut En etsinyt 29-vuotiasta, kun minulla on häntä vanhempia lapsia, mutta sattuu.


Rakastan tätä! Minäkin olen 58 ja tapasin juuri suloisimman 25-vuotiaan miehen! Kiitos, olen 49 ja ystävieni jahtaamassa minua, 23-vuotias poika. Tapasin hänet lähes vuosi sitten, ja viime kuukausina meistä on tullut läheisiä ystäviä. Ajattelin, että hän vain flirttaili ja kiusoitteli minua. epävarma.. hän ajoi minua takaa.. ja hän on ystäväni poika.


Tunnen todella syyllisyyttä… mutta en ole varma mitä tehdä asialle.. pitäisikö minun lopettaa se?? Kuten melkein liikaa… anna minulle neuvoja. Mikä on päivitys, Sandy? Haluan tietää uteliaat mielet. sanoisin että lopeta. Mutta kuka tietää! Kuulostaa erittäin hauskalta! Tätä etsin. Olen 60-vuotias ja 32-vuotias oli kiinnostunut. En edes tiennyt, että hän oli kiinnostunut.


Hän jahtasi minua kovasti. Siitä on vasta viikko, mutta vau.. Energiaa. Olin ollut sinkku avioerostani 16 vuotta sitten, joten halusin nähdä, oliko tämä totta vai okei. Kiitos kaikille kokemusten jakamisesta.


Se auttaa minua niin paljon. Tyypillinen milleniaali siis. Olen harrastanut satunnaista seksiä nuorempien miesten kanssa ja nauttinut siitä perusteellisesti, heillä on niin paljon energiaa ja kestävyyttä. Anna minulle nuorempi mies milloin tahansa! Onnea sinulle. Lol en koskaan odottanut sitä. Mutta odotin neljättä treffejä nukkuakseni hänen kanssaan. Luettuani tämän tältä päivältä en tule koskaan tuntemaan syyllisyyttä seurustelemaan tämän miehen kanssa. Olen 47 ja hän on, olemme seurustelleet 5 kuukautta.


hän saa minut tuntemaan oloni niin hyväksi. Koska se on ensimmäinen kerta, kun seurustelen nuoren miehen kanssa, en edes kadu sitä. hän työskentelee ja on erittäin tukeva. vau...sama ikäero miehelläni... seurustelemme vasta 2 kuukautta… ja vaikka meillä onkin tiukkoja harjoituksia…. ei yhdyntää vielä... hän haluaa sen olevan erityinen….


Sama täällä. Hän tarjosi alussa sitoutumattomuutta. Aluksi epäröin, mutta suhteemme on tervein verrattuna entisiin samanikäisiin ex-poikaystäviini.


Sama hänen kanssaan. Tässä kuussa, elokuussa, ensimmäisenä vuotenamme, hän avautui; hän harkitsee siirtymistä seuraavalle tasolle todellisen sitoutuneen suhteen. Sanoin hänelle, että jos meillä molemmilla on epäilyksiä, meidän ei pitäisi nousta tälle tasolle. Lyhyt tausta, tunnen hänen perheensä. Minut on sovitettu hänen ikäisteni serkkujensa ja jopa hänen isänsä ja setänsä kanssa. Hänen perheensä yhdistää hänet hänen ikäisiinsä tyttöihin. Lyhyesti sanottuna me… Lue lisää ». Seurustelin parin kuukauden ajan upean miehen kanssa, joka oli 11 vuotta minua nuorempi 25 vs 36.


Aluksi hän oli superihastunut minuun, käyttäytyi kuin olisimme yhdessä, vei minut viettämään aikaa ystäviensä kanssa, käyttäytyi kuin hän ihaili minua ja voit nähdä, että hän yritti käyttäytyä kypsemmin ollakseen enemmän minun tasollani. Lopulta muutin pois, mutta halusin nähdä hänet kaukaa, kunnes päätimme mitä tehdä seuraavaksi.


Andrews ja Edinburghin yliopisto Skotlannista havaitsivat, että naiset ovat menettäneet 90 prosenttia munasoluistaan ​​30-vuotiaana ja että heillä on vain noin 3 prosenttia jäljellä 40-vuotiaana. Se kuulostaa kauhealta tekosyyltä hänen rikkoa. kanssasi.


Nämä kommentit ovat juuri sitä, mitä tarvitsin, jotta tämän nuoren komean 28-vuotiaan äskettäin tapaaman muodon kehittyminen jatkuisi.


Olen 42-vuotias ja hän on ollut se raitista ilmaa, jota kaipasin. Vastustin sitä aluksi, koska hän on iältään niin lähellä poikaani, että se tuntui oudolta. He jakavat jopa tarkan syntymäajan. Olen 47-vuotias ja aloin juuri seurustelun 27-vuotiaan kanssa, vain muutaman vuoden omia lapsiani vanhemman. Olin kyllästynyt siihen, että minun ikäiseni naimisissa olevat miehet lähestyivät minua, ja he olettivat, että koska olen sinkku, kaipaisin epätoivoisesti heidän ontuvaa huomiotaan.


Kaikki nämä tarinat ovat niin inspiroivia! Mieti hetki, kuinka aloitat päiväsi. Katso taaksepäin viimeistä tai paria viikkoa ja mieti, mitä teit aloittaaksesi päiväsi. Heräsitkö, harjasitko hampaasi, katsoitko puhelimesi, keititkö kahvisi ja sitten käynnistit….


Kaikille 30-40-vuotiaille ja sinkkuna oleville naisille, tämä artikkeli on sinua varten! Olen viettänyt paljon aikaa haastatellen ja keskustellessani yli 30-vuotiaiden sinkkunaisten ja 40-vuotiaiden naimisiin päässeiden naisten kanssa! Rakkausvalmennus on asia, josta olen aina ollut intohimoinen. Olen kokenut rakkauden ja seurustelun varhaisessa iässä, ja olen aina vetänyt vetoa ihmissuhteisiin.


Kun olin sinkku useita vuosia elämästäni, minulla oli paljon aikaa tehdä virheitä, löytää ja pohtia tekemiäni päätöksiä ja miksi tein ne. Jotkut menneistä valinnoistani saavat minut uskomaan, että halusin eri asioita kuin mitä olin suunnitellut mielessäni.


Hei Oliver, arvostan kommenttiasi ja kiitos, että käytit aikaa lukeaksesi tämän nuorempien naisten tapailua koskevan artikkelin. Ilo auttaa!


Parasta, Apollonia. Loistava neuvo. Kiitos tästä blogista. Niin monet naiset näkevät nälkää kokeakseen todellisen miehen, jolla on kypsä maskuliinisuus ja joka on myös välittävä ja myötätuntoinen. Jatka tuomalla lisää neuvoja meille miehille ja naisille, jotka seurustelevat vanhempien miesten kanssa, jotka seurustelevat nuorempien naisten kanssa. Hei Wade, kiitos paljon, että luit blogiani nuorempien naisten tapailusta. Tulen varmasti arvostamaan sinua.


Arvostan suuresti tätä neuvontaa. Hei Andrew, kiitos kun poikkesit ja luit Treffit nuorempien naisten kanssa. Joo, muista vain ikä. Pelkästään sen tietäminen, missä joku on elämässään, on loistava alku.


Jatka löytämistä ja kasvattamista myös itsellesi. Parasta, Apollonia ��. Kiitos neuvoistasi. Minusta se on erittäin hyödyllinen. Aloin seurustella itseäni 10 vuotta nuoremman tytön kanssa juuri noin viikko sitten. Aion ehdottomasti soveltaa sanomaasi. Kun nuorempi nainen sanoo pitävänsä sinusta kovasti ja odottaa innolla tapaamista ja nähdä mihin se johtaa, mutta odottaa ja katsoa.


Kun nainen sanoo pitävänsä sinusta paljon ja odottaa innolla tapaavansa sinut ja näkevänsä, mihin se johtaa, mutta odottaa ja katsoa. Hei Mark, hän haluaa sinun jahtaavan häntä.


Olet upea äiti. Seurustelen nuoremman naisen, mutta etäsuhdetyypin kanssa, ja pidin vinkeistäsi erittäin hyödyllisiä. olen kiitollinen. Seksikäs yhdistelmä!!!


Ei maksua viisauden nuggetista. Hei Apolonia, rakastan kanavaasi. Tämä artikkeli on hämmästyttävä. Annat erinomaisia ​​neuvoja kuten aina. Ymmärrän mitä sanot. Jatka kuten aina, ja minun on sanottava, että kanavasi on auttanut minua paljon. Jose Mercado. Hei Jose, kiitos paljon! Onneksi rakastat kanavaani. Niin iloinen, että pidit nuorempien naisten tapailuartikkelistani. Onneksi kanavani on auttanut sinua ja kiitos tuestanne. Apollonia, kiitos neuvoistasi seurustella nuorten naisten kanssa. Minulla on jo kokemukseni ja opittuni.


29. huhtikuuta erosin nuoresta 28-vuotiaasta epävarmasta, manipuloivasta ja löysästä tyttöystävästäni. Olen 47-vuotias ja tapasin tämän tytön toukokuussa. Mutta sitä ennen minulla on nykyinen tyttöystäväni, jonka tapasin joulukuussa Syy miksi aloin seurustella epävarman, manipuloivan ja löysän tyttöystävän kanssa viimeiset 2 vuotta, johtui siitä, että 25-vuotias tyttöystävä opiskeli yliopistossa, joka on kaukana siitä, missä olen.


Kun aloin seurustella epävarman, manipuloivan ja löysän tyttöystävän kanssa, keskustelimme asiasta hänen kanssaan ja hän oli mukava, koska tapaamisemme oli ajoittain. Hän on sittemmin valmistunut 29. maaliskuuta. Itse asiassa tapahtui, että elokuussa erosin epävarmasta, manipuloivasta ja löysästä tyttöystävästä tajuttuani, että hän oli palannut exänsä kanssa.


Olen ymmärtänyt, että se oli virhe, jonka tein hyväksyessäni hänet takaisin elämääni. Elokuusta lähtien olimme yhdessä, mutta minulla oli ennen sellainen tunne, että hän edelleen pettää minua exänsä kanssa. Tämä teki minusta tavallaan epävarman ja puutteellisen. Tajusin myös, että hän oli vain materiaalinen tyttö. Tämä jatkui 29. huhtikuuta asti, vain 5 päivää syntymäpäiväni juhlimisen jälkeen, kun hän alkoi käyttäytyä paskana eikä ollut halukas kommunikoimaan ollenkaan.


Samana päivänä kello 20 mennessä hän päätti lähteä. Sitten sovelsin yhteydenottoa koskevaa sääntöä ja 2 päivää myöhemmin kuljetin 25-vuotiaan valmistuneen tyttöystäväni.


Hän jää nyt luokseni. Tänään aamulla 23.5. Vakuutus, manipuloiva ja löysä tyttöystävä lähetti minulle kuvia, joissa näkyy olevansa yhdessä exän kanssa.


Hänen kuvissaan kuvatekstit osoittivat, että olen vanha enkä hänen ikäisensä, että hän käytti minua vain sokeriisänä ja sponsorina itselleen, 7-vuotiaalle tyttärelleen ja koko perheelleen taloudellisen tuen saamiseksi. Olen iloinen, että tämä suhde on päättynyt ja olen siirtynyt eteenpäin 25-vuotiaan tyttöystäväni kanssa.


Siksi arvostan vinkkejäsi kuinka seurustella nuorten naisten kanssa, ja niistä on varmasti hyötyä, kun nautin suhteestani tyttöystäväni kanssa, jonka kanssa olemme olleet yhdessä melkein 4 vuotta. Kiitos paljon. APOLLONIA, sinulla on loistava ohjelma, toivon, että kanadalaisten olisi helpompi tavoittaa ja tavata. Toivottavasti pääset pian Kanadaan, minulla on yksi huolenaihe, aina kun minulla on suhde paljon nuoremman naisen kanssa, ja se on todella ikäero, tuotteena itse, isä oli 60, äiti oli 28, syntyi hänen syntymäpäiväänsä.


Menetin hänet varhain 15-vuotiaana, mikä oli minulle erittäin vaikeaa ja minulla oli hyvin ainutlaatuinen kasvatus, se oli hienoa mutta niin erilaista, siitä on vuosien varrella tullut monia kysymyksiä, että vältän samanlaisia ​​​​tilanteita, joita löydän. itseäni kiinnostaa. Kiitos. Olen vanhempi mies. Suosittelen nuorempia naisia. Ohjeesi olivat loistavia ja osuvia. Pidä sähköpostini ja pidä minut ajan tasalla. Hei Bill, Kiitos, että luit blogiani aiheesta Nuorempien naisten treffit.


Toivottavasti olet nähnyt youtube-kanavani ja tilannut.

No comments:

Post a Comment